Πολλαπλή λειτουργία του σχολικού κήπου θεμελιωμένη στην έννοια της αειφορίας- ΚΠΕ Ελευσίνας

AFISA

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

9:00-9:30 Προσέλευση-Εγγραφές

9:30-9:45 Χαιρετισμοί

9:45-10:00 «Ο ρόλος των ΚΠΕ, Παρουσίαση του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευσίνας», Παναγιώτης Μπεγέτης, Υπεύθυνος ΚΠΕ Ελευσίνας

10:00-10:15 «Το Τοπικό Δίκτυο ΠΕ «Ο κήπος της αειφορίας»- Σκοπός, Στόχοι, Λειτουργία», Αλεξάνδρα Τσίγκου, Υπεύθυνη Π.Ε. Α/βάθμιας Δυτ. Αττικής

10:15-10:45 «Σχολικός Κήπος», Κων/νος Ακουμιανάκης, Αναπλ. Καθηγητής ΓΠΑ

10:45-11:15 «Τα φυτά στο σχολικό κήπο και η σύνδεσή τους με την εκπαίδευση μέσω εναλλακτικού εκπαιδευτικού εργαλείου», Αναστασία Ακουμιανάκη-Ιωαννίδου, Επικ. Καθηγήτρια ΓΠΑ

11:15-11:30 Ερωτήσεις-Συζήτηση

11:30-13:00 Διάλειμμα για καφέ- Μετάβαση στον Βοτανικό Κήπο Διομήδους

13:00-14:30 Βιωματικά Εργαστήρια στο πεδίο «Ιστορικά Φυτά και Μύθοι» και «Φυτά οικονομικού ενδιαφέροντος», Ανδρέας Αθανασόπουλος, Υπεύθυνος ΚΠΕ Λαυρίου, Ειρήνη Μιχαηλίδου, μέλος Π.Ο. ΚΠΕ Λαυρίου

14:30-15:30 «Ξενάγηση στα τμήματα του Βοτανικού Κήπου Διομήδους», Ειρήνη Βαλλιανάτου, δρ Βοτανολόγος

15:30-17:00 Μετάβαση στο ΚΠΕ Ελευσίνας- Πρόχειρο γεύμα

17:00-18:30 «Παρουσίαση Κομποστοποίησης», «Υλοποίηση δύο παράλληλων βιωματικών εργαστηρίων Κομποστοποίησης» και «Παιδαγωγικό Παιχνίδι», Γιώργος Μπεκιάρης και Νίκος Ηλιόπουλος, μέλη Π.Ο. του ΚΠΕ Νάουσας, και η Π.Ο. του ΚΠΕ Ελευσίνας

18:30-19:00 Ολομέλεια- Συμπεράσματα- Αξιολόγηση του Σεμιναρίου

Advertisements

About perekp

Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής
This entry was posted in Σεμινάρια and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s